Bestellen & levering

Heb je een Dezizo item gevonden die je echt moét hebben? Mooi!

Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw Dezizo’s items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.

 

1. Wat zijn de verzendkosten?

Dezizo neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaald dus géén verzendkosten.

Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.

2. Kan ik het pakket volgen?

Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

3. Verwerkingstijd & Pakket Volgen

Wij verwerken bestellingen van maandag tot en met zaterdag. Zodra je bestelling is geplaatst, wordt deze binnen 2-4 werkdagen verzonden. Je ontvangt na de verzending een e-mail met een Track & Trace-code, waarmee je jouw pakket eenvoudig kunt volgen. In sommige gevallen kan het tot 2 dagen duren voordat je de code ontvangt.

4. Levertijd

Onze verwachte levertijd is tussen de 7 en 14 dagen. We doen ons best om binnen deze termijn te leveren. In bijzondere situaties, zoals feestdagen of extreme weersomstandigheden, kan de levertijd oplopen tot maximaal 28 dagen. We houden je graag op de hoogte van de status van je bestelling en waarderen je geduld.

5. Ik ben niet thuis tijdens de bezorging, wat nu? 

Kan je pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn. 

6. Ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat nu? 

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven. Mocht het pakket vermist raken door het doorgeven van een verkeerd adres is dit de verantwoordelijkheid van de klant.

7. Mijn pakketje is verloren of gestolen

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit aub aan, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL, wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van de onderzoek.

8. Ik wil de bestelling annuleren

Bestellingen kunnen niet meer geannuleerd worden zodra ze geplaatst zijn, omdat we direct beginnen met de verwerking en verzending ervan. Mocht je toch van gedachten veranderen, dan kun je gebruik maken van het herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.

9. Pakket niet aannemen of niet ophalen bij het servicepunt 

Indien je bij levering niet thuis bent, hoef je je geen zorgen te maken. Het pakket zal twee keer worden aangeboden, afhankelijk van de bezorgdienst. Mocht de bezorging niet plaatsvinden en het pakket wordt afgeleverd bij de buren of een afhaal/servicepunt, dan dient het daar te worden opgehaald voordat het wordt teruggestuurd.

Belangrijk om op te merken: het niet aannemen of ophalen van het pakket geeft geen recht op een terugbetaling. Om voor een terugbetaling in aanmerking te komen, dient de koper het pakket te laten bezorgen of op te halen bij een gekozen afhaal/servicepunt. Vervolgens kan het pakket worden teruggestuurd volgens ons retourbeleid, waarna de terugbetaling zal plaatsvinden via de gebruikte betaalmethode.

Indien het pakket opnieuw moet worden verzonden vanwege meerdere mislukte afleverpogingen, zullen wij dit eenmaal kosteloos opnieuw versturen. Indien een tweede verzending nodig blijkt, zullen wij de kosten van €8 in rekening brengen bij de koper.

 

Volg je bestelling eenvoudig

Met onze Track & Trace-service kun je altijd de status van je bestelling volgen. Vul je ordernummer en e-mailadres of je Track & Trace-nummer in om de voortgang van je pakket te volgen via onze Track & Trace-pagina.

Vragen over je bestelling?

Bezoek onze FAQ-pagina voor antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact op met onze klantenservice.

Bedrijfsgegevens

E-mailadres: info@dezizo.nl
Contactformulier: Klik hier!

Handelsnaam:
SVDigital
KVK: 91617111
BTW nr: NL004903098B13

Vestigingsadres
Hoofdstraat 245, 1611AG Bovenkarspel, Nederland
(Geen retouradres)

Retourinformatie

Voor retouren en ons beleid, klik hier